Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 50€.
0
Junkpark Surfshop

Delivery

Scroll Down for English Version


ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Οι πληρωμές μπορούν να πραγματοποιηθούν με τους παρακάτω τρόπους:

1. Μπορείτε να ολοκληρώσετε την συναλλαγή σας μέσω πιστωτικών, προπληρωμένων και χρεωστικών καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners καθώς και με χρήση των Apple Pay και Google Pay. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφάλειας SSL-128 bit (Secure Sockets Layer).

2. Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με αντικαταβολή μετρητοίς την στιγμή της παραλαβής του δέματος. Παραγγελίες που ξεπερνούν το συνολικό ποσό των 300,00€ δεν αποστέλλονται με αντικαταβολή και ο πελάτης θα πρέπει να κάνει κατάθεση του ποσού σε τραπεζικό μας λογαριασμό. Για την αντικαταβολή υπάρχει επιπλέον χρέωση 3,00€.

3. Μπορείτε σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς να καταθέσετε το ποσό της παραγγελίας σας και να μας αποστείλετε με e-mail την απόδειξη κατάθεσης, χρησιμοποιώντας ως αιτιολογία καταθέτη το όνομά σας και τον αριθμό παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που η κατάθεση δεν πραγματοποιηθεί εντός 48 ωρών, η παραγγελία αυτομάτως ακυρώνεται.

Δικαιούχος: ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ - ΑΔΑΜ

  • GR7901406540654002101100714 : Τράπεζα Alpha
  • GR3601721570005157020611981 : Τράπεζα Πειραιώς
  • GR5501104260000042662363912 : Τράπεζα Εθνική

*Σε περίπτωση που επιλέξετε την κατάθεση από άλλη τράπεζα, ενδέχεται η τράπεζα να σας χρεώσει έξοδα τραπέζης για τη συναλλαγή και να υπάρξει μια μικρή καθυστέρηση της συναλλαγής. Επιπλέον χρεώσεις που αφορούν την τράπεζα επιβαρύνουν τον πελάτη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η αποστολή των παραγγελιών γίνεται με τους παρακάτω τρόπους:

1. Εφόσον όλα τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα, προετοιμάζονται και είναι έτοιμα για αποστολή. Σε περίπτωση που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή με email για περαιτέρω ενημέρωση.

Η αποστολή των παραγγελιών γίνεται καθημερινά (εκτός Σαββάτου/Κυριακής) και η παράδοση τους ολοκληρώνεται εντός 5 ημερών (ανάλογα με την περιοχή στην οποία βρίσκεται η διεύθυνση αποστολής και τις μη εργάσιμες μέρες που μεσολαβούν - Σάββατο/Κυριακή/Αργίες).

2. Το κόστος των μεταφορικών είναι 5,00€ για παραγγελίες συνολικής αξίας έως και 50,00€. Για παραγγελίες συνολικής αξίας μεγαλύτερης των 50,00€ το κόστος των μεταφορικών είναι μηδενικό (για δωρεάν μεταφορικά στις αγορές σας, χρησιμοποιήστε τον κωδικό FREE στο πεδίο «Εκπωτικό Κουπόνι / Discount Code» κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας).

3. Όλες οι αποστολές γίνονται μέσω της εταιρείας ΕΛΤΑ. Η εταιρεία ΕΛΤΑ διαθέτει σύστημα εντοπισμού της πορείας των αποστολών. Για την κάθε αποστολή δίδεται ένα συγκεκριμένος αριθμός αναφοράς (tracking number), τον οποίο οι πελάτες λαμβάνουν με μήνυμα στο κινητό τους (SMS), εφόσον αυτό περιέχεται στα στοιχεία που μας έχουν δοθεί.

Ο πελάτης μπορεί να εισάγει τον εν λόγω αριθμό στο πεδίο «Εντοπισμός Αντικειμένου» που βρίσκεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας ΕΛΤΑ (www.elta.gr) και να ενημερωθεί για την πορεία της αποστολής της παραγγελίας του.

*Οι χρόνοι αποστολής ενδέχεται να μεταβληθούν λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως: μη άμεσης διαθεσιμότητας του προϊόντος, ειδικής επεξεργασίας, απεργίες, καθυστερήσεις μεταφορικών εταιριών, αργιών, εορτών κ.τ.λ.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται με τους παρακάτω τρόπους:

1. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα που παραλάβατε εντός επτά (7) ημερών από το χρονικό σημείο απόκτησής του και να ζητήσετε είτε επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή προϊόντος σε περίπτωση που υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητά του ή σας παραδόθηκαν άλλα προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε. Για την άσκηση του δικαιώματος επιστροφής οφείλετε πριν από την πάροδο της σχετικής προθεσμίας να γνωστοποιήσετε την βούλησή σας για επιστροφή εγγράφως, αποστέλλοντας ηλεκτρονικό έντυπο επιστροφής στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εξυπηρέτησης πελατών info[@]junkpark.gr.

Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός επτά (7) ημερών τότε η εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής. Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν και υπό την προϋπόθεση ότι συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης). Επιστροφή όπου η αρχική συσκευασία του προϊόντος είναι κατεστραμμένη λόγω αμέλειας του πελάτη δεν γίνεται δεκτή και ο πελάτης θα πρέπει να επιβαρυνθεί και τα έξοδα αποστολής προκειμένου να τη λάβει πίσω.

2. Τα έξοδα για την επιστροφή προϊόντων μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας στον χώρο μας, δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη. Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος βαραίνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία.

3. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων η αξία αγοράς του προϊόντος πιστώνεται στον πελάτη εντός 30 ημερών από την μέρα που θα γίνει η παραλαβή (το προϊόν επιστροφής) από την εταιρεία μας. Επιπλέον χρεώσεις που αφορούν την τράπεζα επιβαρύνουν τον πελάτη.

*Δεν ισχύουν αλλαγές / επιστροφές προϊόντων όπως και χρηματική επιστροφή σε περιπτώσεις συγκεκριμένων μεγάλων προσφορών που ανακοινώνονται από την εταιρεία καθώς και σε παραγγελίες που έχουν γίνει ειδικά για εσάς.

English

PAYMENTS

Payments can be made in the following ways:

1. You can complete your transaction using credit, prepaid, and debit cards from Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners, as well as through Apple Pay and Google Pay. Your transactions on our online store are protected by top-tier SSL-128 bit (Secure Sockets Layer) online security systems.

2. You can pay for your order with cash on delivery at the time you receive your parcel. Orders exceeding the total amount of 300,00€ cannot be sent with the cash on delivery method. In such cases, the customer must make a bank transfer for the total amount to our account. Please note that cash on delivery carries an additional fee of 3,00€.

3. You can deposit the amount of your order into one of the bank accounts listed below and send us the deposit slip via email, using your full name and order number as the payment reference. If the deposit is not made within 48 hours, the order will be automatically canceled.

Account Holder: ALEXOPOULOS KON/NOS - ADAM

  • GR7901406540654002101100714 : Alpha Bank
  • GR3601721570005157020611981 : Piraeus Bank
  • GR5501104260000042662363912 : National Bank

*If you choose to make the deposit from a different bank, you may incur additional bank transaction fees and a slight delay in the transaction. Any extra charges imposed by the bank are the responsibility of the customer.

DELIVERY

Orders are shipped using the following methods:

1. If all products are immediately available, they are prepared and ready for dispatch. In case some items are not readily available, we will contact you via phone or email to provide further information.

Orders are shipped daily (excluding Saturdays/Sundays) and delivery is completed within 5 working days (depending on the destination and any non working days in between Saturday/Sunday/Holidays).

2. Shipping cost is 5,00€ for orders with a total value of up to 50,00€. For orders over 50,00€ shipping is free (to activate free shipping for your purchase, please use the code FREE in the «Discount Code» field at checkout).

3. All shipments are carried out via ELTA (Hellenic Post). ELTA provides a tracking system for all shipments. Each shipment is assigned a unique tracking number, which is sent to the customer via SMS, provided a valid mobile phone number has been submitted with the order.

Customers can enter this tracking number in the «Track & Trace» field on the ELTA website (www.elta.gr) to monitor the progress of their order.

*Shipping times may be affected by unforeseen factors such as product unavailability, special handling requirements, courier delays, strikes, holidays, festive periods, etc.

RETURNS

Product returns can be made in the following ways:

1. You have the right to return any of the products you received within seven (7) days from the date of receipt and request either a refund or a product exchange in the event that the item is defective, missing an agreed-upon feature, or you received a different product from what you originally ordered. To exercise your right to return, you must notify us of your intention in writing, by submitting the return request form via email to our customer service address at info[@]junkpark.gr.

If the return is not made within seven (7) days, the company reserves the right to reject the return request for exchange or cancellation. In any case, returned products must be in the exact condition in which they were received, and must be accompanied by all necessary documentation that proves the transaction (e.g. retail receipt).
Returns will not be accepted if the original packaging is damaged due to customer negligence. In such cases, the customer will also bear the shipping costs to receive the product back.

2. The cost of returning products by post, courier, or transport company is not covered by the company and is the sole responsibility of the customer. Please note that the customer is liable for any loss, damage, or destruction of the product until it is received by our company.

3. In the case of a refund, the purchase amount will be credited to the customer within 30 days from the date the returned product is received by our company. Any additional bank fees related to the refund process are borne by the customer.

*Returns or refunds are not applicable for certain major promotional offers announced by the company, or for custom made orders placed specifically for you.